Liikenneturva on yhteistyössä jääkiekon liigajoukkue Mikkelin Jukureiden kanssa tehnyt sarjan lyhyitä videoita, jotka muistuttavat tärkeistä liikenneturvallisuusaiheista. Ensimmäinen videoista – Kun ajat, aja – julkaistaan nyt.
Avainsana: kampanjointi
-
Jatka lukemista Peukutus on plussaa myös liikenteessä Peukutus on plussaa myös liikenteessä
Suomi on harpponut liikenneturvallisuudessa selkein askelin eteenpäin ja viime vuosi oli liikennekuolemien osalta yksi kaikkien aikojen parhaimmista. Kääntöpuolena on kuitenkin kiire ja joustamattomuus muita tiellä liikkujia kohtaan.
-
Jatka lukemista Näin syntyi uusi kampanja: Making of Näe ihminen liikenteessä Näin syntyi uusi kampanja: Making of Näe ihminen liikenteessä
Liikenneturvan uusi kampanja Näe ihminen liikenteessä alkaa huhtikuussa. Tässä hieman esimakua siitä, mitä on luvassa – ja miten kampanjaa on jo pitkään kulisseissa synnytetty. Katso myös making of -spotti tulevasta kampanjaelokuvasta.
-
Jatka lukemista Pelolle valtaa Pelolle valtaa
Pelko on vahva sosiaalinen motivaattori, mutta tuhoisa. Tätä olen viikon päivät miettinyt. Kun kävin Turun liepeillä katsomassa tyttärelle ponia, mietin että en halua mennä keskustaan syömään. Ihan hölmöä, mutta inhimillistä.
-
Jatka lukemista Tubetus iskee ajan hermoon ja nuorten asenteisiin Tubetus iskee ajan hermoon ja nuorten asenteisiin
Nettivideoista ja etenkin YouTubesta on tullut lähes ylittämätön viestintäkanava, kun kohderyhmänä ovat lapset ja nuoret. Huumorin säestyksellä siellä voi välittää myös vakavampaa viestiä, muistuttaa vantaalainen Eeddspeaks alias Eetu Pesonen.